miercuri, 13 mai 2009

Schi pe Valea Alba


Marti seara plec de la munca cu Dragos si Vasi cu ganduri mari de a da o vale pe schiuri. Somn la cort la Timisul de Jos ca sa evitam ursuletii de pe Valea Cerbului.
Miercuri de dimineata vremea naspa rau, ploaie mocaneasca de la caminul alpin pana la intrare in vale (La Verdeata). Acolo s-a potolit dar vizibilitate maxim 50 de m ( o fericire). Asta e, sus la deal ca vrem sa o facem si pe asta. Zapada tare in draci, parca era tabla de masina, nici pioletul nu prea intra si pe noi ne-a mancat rau de tot sa nu caram coltarii. Am dat cat am putut pana sus, si schi de ......30 de minute cu pauze multe ca sa simtim si noi ceva. Multe crevase, noroc ca le-am vazut cand am urcat.
Experienta misto, vremea de cacao, tovarasii de nota zece ( Vasi anul acesta a inceput sa se dea cu placa dar ....are 40 de zile pe placa si Dragos anul trecut a pus pentru prima data schiurile in picioare si are doua vai la activ si ceva balaureli prin Baiului, Ciucas si Iezer).
Sambata dupa Malin e randul Dianei sa puna schiurile la vale :).
Intrarea in vale (La Verdeata)




Vasi (cica e greu la deal)

Echiparea si jos la vale:

Crevase, cam multicele si toate pe stanga cum urci.


Baietii la treaba:




Nu se intampla foarte des dar mai apar si eu prin poze. Aici sunt baiatul din spate care abia se vede

Si un filmulet cu Vasi:



Dragos: cica a fost misto

Si carca serioasa prin padure:



Mai vreau pe vai :), inca e iarna la munte

Un comentariu: