marți, 29 decembrie 2015

Vanturis si Varful cu Dor. Ultima tura din 2015


S-a dus si 2015, un an excelent pentru orice activitate pe care am facut-o outdoor ( cu un mic minus in dreptul mtb-ului, dar parca si acolo am facut ceva) si am incheiat ultima postare tot cu o iesire la ski de tura, in zona sudica a Bucegilor.

In toata tara zapada lipseste, dar golul alpin de langa Varful cu Dor totul e cat se poate de ok. Pe sud am avut un firn perfect de aprilie-mai, iar pe nord o gheata foarte schiabila ce ducea cu gandul la o partie preparata perfect. 
Iar accesul a fost de poveste, pentru prima data am lasat masina fix in locul in care urma sa-mi petrec ziua pe schiuri la 1700 de m altitudine. A fost o experienta aproape ca in Alpi, ce duce cu gandul la pasurile inalte ce ofera schiorului de tura un teren de joaca impresionant.

Iar Lula mi-a fost partenera de drumetie. Trebuie sa le multumesc si Danei Gradinaru si lui Florin Mija pentru ca mi-au facut ziua perfecta. Fara ei  tura pe care am facut-o pe 27 decembrie nu ar fi avut niciun farmec.
La multi ani si sa ne vedem cu bine si in 2016!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu