marți, 31 mai 2016

28 Mai sfarsit de sezon: Ialomita/Gaura/Hornul Mic/V Morarului


Sfarsit de sezon 2015/2016. A fost o tura perfecta, cu mult omat nins in ultima saptamana si s-a lasat cu o experienta greu de uitat: prima caldare din Ialomita, prima caldare din Gaura, Hornul Mic al Malaiestilor si retragerea pe Morar.

De departe cea mai faina experienta pe care am avut-o in sezonul 2015-2016. A nins mult in zona varfului Omu, vremea dupa cum se vede in poze a fost excelenta, iar omatul, ei bine omatul a fost cel mai bun pe care l-am prins de cand schiez vaile in Bucegi. Un finish asa cum trebuie in Bucegii mei  cei dragi!

Spre surprinderea mea, zapada noua nu era ortopedica, ci una excelenta, tasata asa cum trebuie si foarte usor de schiat. Se schiaza excelent in aceasta perioada doar in zona Omu, toate caldarile au multa zapada, inclusiv Ialomita care e sudica. Daca stau sa ma gandesc mai bine, Ialomita avea cel mai mare strat de zapada. Mai jos de 2000 de m e terminata treaba, inclusiv pe morar. Pe Morar dupa intersectia cu hornul secundar nu mai merge mare lucru, am dat schiurile jos de 6-7 ori.
































  















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu